MV Dimatamu - Sufian Suhaimi Trending No 1 Di Youtube

Salam buat pembaca blog Del hari ini. Dalam sedang melayan mata, tiba-tiba malam ini terlintas pula Del nak tengok muzik video dari Sufian Suhami yang bertajuk Dimatamu. Dimatamu sebuah lagu yang telah tular di laman sosial, bukan setakat golongan remaja sahaja yang tahu lagu Dimatamu ni, malah golongan kanak-kanak Juga turut tahu untuk menyanyikan lagu ini.




Semalam pada 23 Mac 2018, Sufian Suhaimi telah mengeluarkan muzik video lagu solo nya yang terbaru Dimatamu di laman sosial youtube. Apa yang menariknya kali ini, lagu tersebut telah pun mencapai Trending No 1 di youtube. Selain itu juga, belum pun sampai 1 hari, muzik video yang boleh dikatakan berhantu ini juga telah mencapai tontonan lebih 1 juta tontonan. Sungguh dahsyat penangan Sufian Suhami kali ini.

Pengalaman Del semasa menonton MV ini buat pertama kali, terasa seperti masuk ke dalam jiwa. Dengan bait-bait liriknya yang begitu mendalam, dicampur pula dengan alunan muzik, membuatkan Del pejam mata untuk mendengar lagu ini. Syabas Sufian Suhami kerana telah membuatkan penonton MV anda kali ini, terpukau. Dalam pemerhatian Del untuk MV Sufian Suhaimi kali ini, rasanya ada lirik-lirik tambahan yang beliau ubah dan tambah. Ianya tidak sepertinya lagu dimatamu versi sebelum ini. Apa-apa pun lagu Sufian Suhaimi masih lagi mencuri tumpuan peminat serta pendengar lagu-lagu baru.

MV ini tular dengan pantas mungkin disebabkan oleh kisah cintanya sebelum ini, walaupun beliau menyatakan lagu tersebut tiada kaitan dengan kisah percintaannya sebelum ini. Namun netizen masih lagi beranggapan lagu tersebut ada kena mengena dengan kisah percintaannya sebelum ini. Apa-apapun kita doakan sahaja yang terbaik untuk beliau.

Anda semua sudah menonton belum muzik video terbaru Dimatamu dari Sufian Suhaimi? Sekiranyanya blom, kilk di sini. Harap anda semua terhibur.




3 Comments

  1. sha tunggu pagi semalam haha keluar je mv terus tengok hihi

    ReplyDelete
  2. sodih jer tajuknya. Walau bagaimanapun,hidup mesti di teruskan..

    ReplyDelete