Ogos 2018, Tiada Masa Terluang

Ogos 2018 Tiada Masa Terluang


Ogos 2018 Tiada Masa Terluang                       l                          Salam buat semua pembaca blog Del. Entri kali ini, lebih kepada perkongsian gaya hidup Del yang tengah alami sekarang. Merujuk kepada perkongsian tajuk di atas, bulan Ogos tahun 2018 merupakan bulan tersibuk buat Del. Bukan Del sahaja, malah keluarga turut sama.

Bila ada medium blog ni, dapat la serba sedikit luahkan perasaan. Tapi, tak lah semua yang akan Del kongsikan. Mana yang perlu Del kongsi, dan akan cuba kongsi. Bulan yang sibuk ni, antara aktiviti yang Del lakukan kan adalah dengan urusan perpindahan atau berhijrah. Alhamdulillah, Del sekeluarga baru sahaja berpindah. Bila sebut tentang isu pindah rumah ni, tak ada ayat lain yang akan kita ungkapkan selain 'PENAT'. Selain daripada penat, seronok jugakan dapat belajar situasi baru di tempat baru. Tidak la jauh mana pindahnya dekat saja, tapi penat la jugak nak kemas-kemas barang, angkat barang.

Selain daripada hal pindah rumah, Del juga sibuk dengan urusan persiapan untuk sambung belajar. Alhamdulillah, ada juga rezeki nak sambung belajar lagi setelah setahun menanti keputusan untuk sambung belajar. Ada juga universiti di Malaysia ni yang sanggup terima Del. Ini semua berkat doa, mak ayah dan adik beradik dan lain-lain. Harap, pada siapa yang baca perkongsian entri Del hari ni, doakan yang terbaik untuk Del semasa belajar di sana.

Disebabkan ini, aku kurang luangkan masa dengan rakan-rakan. Kalau nak anggap aku sibuk kalah menteri pun takpa. Sebab, aku memang sibuk pun. Maaflah tak dapat luangkan masa sama-sama. Blog pun tak berapa nak update. Sekian, luahan hati Del ni.

2 Comments

  1. wahhhh dah nak sambung study dah no wonder lah busy. Pindah rumah memang penat, nak pack unpack barang perlukan banyak masa. Its okay busy tapi jangan lupa jaga kesihatan diri tau :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. yer, sangat busy bulan ni..bertabah je lah

      Delete